Odstąpienie od umowy
Prawo odstąpienia od umowy i zwrot należności pieniężnych
1. W przypadku gdy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany przez Sprzedającego, Klient może zrezygnować z całości lub części zamówienia o czym powiadomi Sprzedającego za pomocą poczty elektronicznej e-mail: shop@venusgaleria.pl lub telefonicznie na tel. 500232882.
2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny.
W takim przypadku Klient powinien złożyć Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i zwrocie towaru np. za pomocą formularza możliwego do pobrania TUTAJ.
Przy czym skorzystanie przez Klienta z udostępnionego wzoru formularza odstąpienia nie jest obowiązkowe.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedającego lub na e-mail: shop@venusgaleria.pl.
4. Zwracany towar winien być zwrócony przez Sprzedającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o zwrocie towaru, i wysłany wraz z wypełnionym oświadczeniem o zwrocie towaru oraz dowodem zakupu ( paragon, faktura lub potwierdzenie wykonania przelewu -jedno dowolne) na adres Sprzedającego: Venus Galeria, ul.Czeska 30 A, 57-300 Kłodzko.
5.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy, przy czym Sprzedający ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie - w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem.
6. W przypadku dokonywania zwrotu należności pieniężnych na konto bankowe Klienta gdzie po uprzednim kontakcie z Klientem nie przekaże Sprzedającemu wymaganych danych do zrealizowania przelewu bankowego lub są one błędne, Sprzedawca wówczas nie ponosi odpowiedzialności za brak czy opóźnienie zwrotu.
7. Sprzedający oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
8. Możesz skorzystać z nadania przesyłki poprzez poniższy link, wybierając sposób nadania z etykietą, lub bez, wówczas nie musisz jej drukować, wystarczy kliknąć poniżej na NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ.